Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gino Rossi kontra CCC

03 lutego 2007 | Ekonomia | AS
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

PRZEMYSŁ LEKKI Gino Rossi kontra CCC Dwie największe spółki obuwnicze: NG2, właściciel sieci CCC, oraz Gino Rossi dotąd rozwijały się na odrębnych segmentach rynku i nie wchodziły sobie w drogę. Teraz jednak coraz śmielej podkupują klientów konkurencji

Największy dystrybutor obuwia w kraju, znany jako CCC, właśnie zmienił nazwę na NG2 i modyfikuje swoją strategię rynkową. Podobnie robi jego rywal Gino Rossi. NG2 jest liderem w sprzedaży tanich butów w sieci handlowej CCC, zaś Gino Rossi - obuwia średniej i wyższej klasy. Strategie obu firm zakładają umacnianie dotychczasowych pozycji, ale też wskazują na konieczność dotarcia do nowych grup klientów, częściowo tych samych odbiorców. Obie firmy dążą do zwiększenia sprzedaży, a w konsekwencji do poprawy wyników finansowych.

Obecnie udział NG2 w polskim rynku (120 - 140 mln par rocznie) ocenia się na 6 proc., zaś przychody w 2006 r. na 395 mln zł. Choć Gino Rossi miał przychody ponad trzy razy niższe niż NG2 (117,5 mln zł), a jego udziały szacuje się na ok. jeden...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4058

Spis treści
Zamów abonament