Gino Rossi kontra CCC
Największy dystrybutor obuwia w kraju, znany jako CCC, właśnie zmienił nazwę na NG2 i modyfikuje swoją strategię rynkową. Podobnie robi jego rywal Gino Rossi. NG2 jest liderem w sprzedaży tanich butów w sieci handlowej CCC, zaś Gino Rossi - obuwia średniej i wyższej klasy. Strategie obu firm zakładają umacnianie dotychczasowych pozycji, ale też wskazują na konieczność dotarcia do nowych grup klientów, częściowo tych samych odbiorców. Obie firmy dążą do zwiększenia sprzedaży, a w konsekwencji do poprawy wyników finansowych.
Obecnie udział NG2 w polskim rynku (120 - 140 mln par rocznie) ocenia się na 6 proc., zaś przychody w 2006 r. na 395 mln zł. Choć Gino Rossi miał przychody ponad trzy razy niższe niż NG2 (117,5 mln zł), a jego udziały szacuje się na ok. jeden...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta