Porty północnej Europy w odstawce
Rosnący import towarów z Chin powoduje wzrost przewozów kontenerów, którym nie mogą podołać zapchane porty Morza Północnego. Ratunkiem dla spedytorów stają się szybko rozbudowywane kontenerowe terminale na Morzu Czarnym, które przejmują ładunki dla Europy Środkowej i Wschodniej. W bułgarskim porcie Warna powstanie nowy terminal o zdolności przeładunkowej 170 000 TEU (kontenerów 20-stopowych). Iliczewsk, największy kontenerowy port Ukrainy, na początku września rozpoczął montaż nowych dźwigów do przeładunku kontenerowców. W bieżącym roku w porcie zostanie przeładowane 440...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta