Groźny zjazd do alei serwisowej
Dyrektor techniczny Willy Rampf był jednak zadowolony z prac. - Okazało się, że nasze symulacje były wyjątkowo trafne. Czasy okrążeń różniły się zaledwie o 1 procent od przewidzianych przez nasze komputery - mówił.
Po pierwszych jazdach zmodernizowany tor Fuji zebrał pozytywne recenzje, choć spore kontrowersje wzbudził niebezpieczny zjazd do alei serwisowej. Kierowcy pędzą z prostej startowej w prawo przy prędkości około 300 km/godz., po czym pokonują szybką sekwencję łuków prawy-lewy i dopiero dalej znajduje się właściwy zjazd do boksu, gdzie obowiązuje ograniczenie prędkości do 80 km/godz. (60 km/godz. w czasie treningów).
Kovalainen lubi ryzyko- Ten zjazd to najtrudniejszy zakręt na torze - przyznał Rubens Barrichello. - To bardzo niebezpieczne miejsce - wtórował mu Giancarlo Fisichella. - Może przeniesiemy początek ograniczenia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta