Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

AmRest lepiej karmi w Pizza Hut

29 września 2007 | Ekonomia | Aleksandra Biały

KRÓTKO RYNEK KAPITAŁOWY AmRest lepiej karmi w Pizza Hut

Polacy coraz chętniej jadają w lepszych lokalach. Giełdowa spółka restauracyjna AmRest podaje, że jej przychody ze sprzedaży wzrosły w I półroczu do 364,7 mln zł, o 30 proc. więcej niż w tym samym okresie minionego roku. Co ciekawe, dynamika wzrostu sprzedaży jest większa w prowadzonych przez AmRest restauracjach średniej klasy (Pizza Hut i Rodeo Drive) - o 42 proc., niż w fastfoodowych barach (KFC, Burger King, Fresh Point) - wzrost o 27 proc. W pierwszych sześciu miesiącach roku AmRest wypracował 25,4 mln zł zysku netto, o ponad jedną trzecią więcej niż przed rokiem. Spółka, prowadząca lokale wymienionych marek w Europie Środkowej i Wschodniej, zakłada potrojenie sprzedaży do 2010 r.

a.h.b.
Brak okładki

Wydanie: 4325

Spis treści
Zamów abonament