Słynny amerykański fast food zmienia globalną strategię
Dziś restauracje McDonald's nie budzą już takich emocji. Bary szybkiej obsługi spowszedniały na całym świecie. Dlatego szefowie koncernu podjęli decyzję o gruntownej modernizacji restauracji i menu.
W ofercie pojawiło się wiele nowych produktów. Prezes McDonald's Europe Denis Hennequin w rozmowie z "Rz" zapewnia, że jego firma nie jest już zwykłym fast foodem.
Kiedy 15 lat temu McDonald's uruchamiał pierwszą restaurację w Warszawie, w kolejce do kasy trzeba było stać kilka godzin. Dziś czeka się kilka minut. Hamburgery spowszedniały czy przestały być modne?Denis Hennequin: - Z mody wyszły restauracje szybkiej obsługi działające według zasad sprzed kilkunastu lat. Dlatego McDonald's przechodzi rewolucyjne zmiany. Chcemy nie tylko szybko serwować posiłki, ale przede...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta