Artman szykuje kolekcje nowej marki
23 lipca 2007 | Ekonomia | Anna Sielanko
PRZEMYSŁ ODZIEŻOWY Rośnie sieć handlowa Artman szykuje kolekcje nowej marki Spółka odzieżowa Artman zapowiada wprowadzenie na rynek nowej marki. Ma to być oferta przeznaczona dla osób w wieku 25 - 35 lat, podczas gdy dotychczas spółka ubiera w kolekcje House młodzież.
Firma nie wyklucza, że nowa marka zostanie wprowadzona na rynek poprzez zakup innej spółki. ...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta