Amica wchodzi na rynek drobnego sprzętu gospodarstwa domowego
Kilka procent przychodów producenta AGD z Wronek ma w 2008 roku pochodzić ze sprzedaży małego sprzętu – dowiedziała się „Rz”. Według ekspertów wejście w nowy segment jest dobrym pomysłem, Amice trudno jednak będzie powtórzyć sukces Zelmera.
Do tej pory marka Amica kojarzyła się Polakom wyłącznie z dużym sprzętem. Nie bez powodu – do niedawna firma była niekwestionowanym liderem rodzimego rynku. Teraz chce spróbować sił w nowym segmencie. Pod koniec roku w ofercie pojawiły się produkowane w Chinach (co jest standardem w branży) odkurzacze, żelazka i czajniki.
– Uznaliśmy, że naturalne będzie wykorzystanie marki Amica w sprzedaży małego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta