Piętnasty rynek Gemiusa. Spółka zbada izraelski Internet
Gemius, który od prawie ośmiu lat bada oglądalność Internetu w Polsce, wygrał przetarg na takie badania w Izraelu. Spośród rodzimych spółek internetowych jest najskuteczniejszy w zdobywaniu zagranicznych rynków – działa już na 15.
– Ekspansję zagraniczną zaczęliśmy przed trzema laty od państw sąsiednich, mieliśmy tu kontakty biznesowe, mogliśmy przenieść polskie doświadczenia – powiedziała „Rz” Sylwia Szmalec, kierownik działu komunikacji marketingowej Gemiusa. Od roku spółka ze swymi badaniami obecna jest także na rynkach zachodniej Europy (Dania, Austria, W. Brytania). –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta