Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Uczyć się od Japończyków

13 stycznia 1996 | Ekonomia | EZ

Psychologia rynku

Uczyć się od Japończyków

Spółka joint venture Toyoty z General Motors we Fremoncie, w północnej Kalifornii, powstała w 1983 r. i znana pod nazwą New United Motor Manufacturing (NUMMI) , pokazała światowemu przemysłowi samochodowemu, że zachodnie koncerny mogą z powodzeniem rywalizować z najnowocześniejszą japońską techniką. Obecnie NUMMI daje producentom samochodów kolejną, bardziej zdumiewającą lekcję: otóż różnice w kosztach produkcji i metodach działania firm nie są najważniejsze. Konkurencja i walka o klienta przeniosła się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 645

Spis treści
Zamów abonament