Uczyć się od Japończyków
Psychologia rynku
Uczyć się od Japończyków
Spółka joint venture Toyoty z General Motors we Fremoncie, w północnej Kalifornii, powstała w 1983 r. i znana pod nazwą New United Motor Manufacturing (NUMMI) , pokazała światowemu przemysłowi samochodowemu, że zachodnie koncerny mogą z powodzeniem rywalizować z najnowocześniejszą japońską techniką. Obecnie NUMMI daje producentom samochodów kolejną, bardziej zdumiewającą lekcję: otóż różnice w kosztach produkcji i metodach działania firm nie są najważniejsze. Konkurencja i walka o klienta przeniosła się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta