Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zniżki, czekoladki i pojemne e-konto pocztowe w zamian za punkty

30 kwietnia 2008 | Moje Pieniądze | Mateusz Ostrowski
Jest to najnowsza co-brandowa propozycja. Użytkownicy karty mBanku mogą liczyć na 5 proc. zniżki w sieci sklepów Rossmann
źródło: Rzeczpospolita
Jest to najnowsza co-brandowa propozycja. Użytkownicy karty mBanku mogą liczyć na 5 proc. zniżki w sieci sklepów Rossmann
Kartę Tesco wydaje Lukas Bank, obecny ze swoimi plastikami w większości hipermarketów
źródło: Rzeczpospolita
Kartę Tesco wydaje Lukas Bank, obecny ze swoimi plastikami w większości hipermarketów
Jedyna w Polsce karta multibrandowa. Klienci korzystają z programu lojalnościowego przygotowanego przez kilku partnerów
źródło: Rzeczpospolita
Jedyna w Polsce karta multibrandowa. Klienci korzystają z programu lojalnościowego przygotowanego przez kilku partnerów
Najwięcej kart co-brandowych i affinity ma w swojej ofercie BZ WBK. Ogromnym zainteresowaniem cieszy się Akcja Pajacyk
źródło: Rzeczpospolita
Najwięcej kart co-brandowych i affinity ma w swojej ofercie BZ WBK. Ogromnym zainteresowaniem cieszy się Akcja Pajacyk
Jedną z pierwszych kart co-brandowych wydał w Polsce Citibank wspólnie z miesięcznikiem „Elle”. Było to w 1999 r.
źródło: Rzeczpospolita
Jedną z pierwszych kart co-brandowych wydał w Polsce Citibank wspólnie z miesięcznikiem „Elle”. Było to w 1999 r.

Karty co-brandowe. Używa się ich jak zwykłych kart kredytowych, ale płacąc za zakupy dodatkowo zbiera się punkty w programie lojalnościowym

W ofercie polskich banków znajdziemy wiele kart wydawanych wspólnie z partnerami. Klient zyskuje szanse na dodatkowe, nie tylko finansowe korzyści.

Banki współpracują przy wydawaniu kart kredytowych z sieciami handlowymi, liniami lotniczymi, koncernami paliwowymi, ubezpieczycielami czy mediami. Na plastiku oprócz logo banku (choć nie zawsze się ono pojawia) widnieje wtedy znak partnera. Bank oferujący karty co-brandowe (nazwa wzięta z języka angielskiego) zyskuje nowy kanał dystrybucji swoich produktów, natomiast partner liczy, że klient za pomocą takiej karty będzie więcej wydawać w jego sieci.

Karty co-brandowe są kartami kredytowymi wydawanymi na warunkach zbliżonych do standardowych. Mają wszystkie typowe funkcje. Oprocentowanie kredytu zazwyczaj wynosi około 20 proc., opłata za wydanie – kilkadziesiąt złotych, ale w czasie częstych promocji kartę można dostać praktycznie za darmo.

Partner banku zazwyczaj dodaje jeszcze coś od siebie. Z reguły używając karty co-brandowej, zbieramy punkty w programie lojalnościowym. Punkty można potem wymieniać na nagrody. Co ważne, otrzymuje się je przy płaceniu kartą za jakiekolwiek zakupy, nie tylko w sieci partnerskiej.

Supermarkety, delikatesy, perfumerie

Popularnymi i naturalnymi dla banków partnerami są sieci sklepów. Stanowiska, gdzie można dostać kartę kredytową, mają w zasadzie wszystkie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8003

Spis treści

Ekonomia

ARR bez prezesa
Akcje których spółek najlepiej wybierać w trakcie bessy?
BP i Shell na fali
Bogdanka w drodze na giełdę
Boleśnie silna waluta
Chudy maj supermarketów
Cytat dnia
Czeskie podłogi na parkiet
Dalecy od kryzysu na rynku mieszkań
Deutsche Bank ogłasza stratę w I kwartale
E-sklepy nie dostaną dotacji z UE
Euro i dolar droższe o 2 grosze
Fuzje i debiuty wstrząsnęły rynkiem pracy finansistów
Gdynia dłużej o trzy tygodnie
IDMSA utrzymał rekomendacje
Infrastruktura transportowa – obalmy mity
Jeśli przerwa w podwyżkach nie teraz, to kiedy?
Kalendarium gospodarcze
Kara dla Stalexportu
Kolejki po dopłaty
Konieczny będzie import cukru
Kontrowersyjny przetarg w NBP przedmiotem skargi jego uczestników
Krócej na NWR
LICZBA DNIA: 650 tys. domów
Latem w Gazpromie pojawi się posada dla kolejnego rosyjskiego premiera
Lepsza ocena Sygnity
Lokaty idą w górę
Majówkowe wojaże Polaków
Mało chętnych na TF SKOK
Najwięcej z Gdańska
Nasza-Klasa wyprzedziła Google
Nieudana oferta TF SKOK
Nowe rozdanie w PKN Orlen
Pobudzanie sztucznej inteligencji
Prognozy Puław w górę
Przecena na rynkach ropy i metali
Przychody Telekomunikacji powyżej oczekiwań
Raz w górę, raz w dół
Rekord w PZU Życie
Rekordowy spadek cen domów
Rząd kończy z kominówką
Siemens przeżarty korupcją
Szwajcarska pięść
Słowacja żegna koronę
URE zgadza się na droższe listy
Winiety znikną
Więcej podatku na organizacje
Wzrost Bauera w Polsce
Zniknie nazwa CU
Świecie w górę
Zamów abonament