Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Umieć się sprzedać

30 kwietnia 2008 | Kariera i Biznes | Anita Błaszczak
Sukces w branżowych rankingach przyciąga headhunterów. Na zdjęciu laureaci plebiscytu „Rz” Orły Zarządzania. Od prawej Paweł Dangel, szef grupy Allianz w Polsce, Konrad Jaskóła prezes Polimeksu-Mostostalu oraz przedstawiciel sieci Biedronka, który odebrał nagrodę dla jej prezesa, Pedra da Silvy.
autor zdjęcia: Rafał Guz
źródło: Rzeczpospolita
Sukces w branżowych rankingach przyciąga headhunterów. Na zdjęciu laureaci plebiscytu „Rz” Orły Zarządzania. Od prawej Paweł Dangel, szef grupy Allianz w Polsce, Konrad Jaskóła prezes Polimeksu-Mostostalu oraz przedstawiciel sieci Biedronka, który odebrał nagrodę dla jej prezesa, Pedra da Silvy.

Firmy już doceniły wartość silnej marki. Teraz przyszedł czas na pracowników. Zdaniem specjalistów osobistą markę można i warto budować w każdym momencie zawodowej kariery

Roman Karkosik, Leszek Czarnecki, Michał Sołowow – nazwisko każdego z tych ludzi działa na giełdowych inwestorów jak magnes. Informacja o tym, że kupili większy pakiet akcji jakiejś spółki, natychmiast winduje jej notowania.

To dowód na to, że dobry wizerunek ma wymierne znaczenie nie tylko w przypadku firm i produktów, ale i ludzi. Dlatego coraz częściej specjaliści od zarządzania i doradztwa personalnego twierdzą, że także na rynku pracy warto zadbać o marketing, tym razem personalny. – Dobra, ceniona w branży marka to szansa na ciekawsze zadania, możliwość wyboru ofert pracy, szybszego rozwoju i awansu – ocenia Piotr Wielgomas, prezes firmy Bigram Personnel Consulting.

Na świecie o znaczeniu marketingu osobistego mówi się od końca lat 90., gdy amerykański guru zarządzania Tom Peters stwierdził, że ludzie podobnie jak firmy są markami i powinni swą najcenniejszą wartością aktywnie zarządzać. – Wtedy to hasło było cool. Dziś to już...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8003

Spis treści

Ekonomia

ARR bez prezesa
Akcje których spółek najlepiej wybierać w trakcie bessy?
BP i Shell na fali
Bogdanka w drodze na giełdę
Boleśnie silna waluta
Chudy maj supermarketów
Cytat dnia
Czeskie podłogi na parkiet
Dalecy od kryzysu na rynku mieszkań
Deutsche Bank ogłasza stratę w I kwartale
E-sklepy nie dostaną dotacji z UE
Euro i dolar droższe o 2 grosze
Fuzje i debiuty wstrząsnęły rynkiem pracy finansistów
Gdynia dłużej o trzy tygodnie
IDMSA utrzymał rekomendacje
Infrastruktura transportowa – obalmy mity
Jeśli przerwa w podwyżkach nie teraz, to kiedy?
Kalendarium gospodarcze
Kara dla Stalexportu
Kolejki po dopłaty
Konieczny będzie import cukru
Kontrowersyjny przetarg w NBP przedmiotem skargi jego uczestników
Krócej na NWR
LICZBA DNIA: 650 tys. domów
Latem w Gazpromie pojawi się posada dla kolejnego rosyjskiego premiera
Lepsza ocena Sygnity
Lokaty idą w górę
Majówkowe wojaże Polaków
Mało chętnych na TF SKOK
Najwięcej z Gdańska
Nasza-Klasa wyprzedziła Google
Nieudana oferta TF SKOK
Nowe rozdanie w PKN Orlen
Pobudzanie sztucznej inteligencji
Prognozy Puław w górę
Przecena na rynkach ropy i metali
Przychody Telekomunikacji powyżej oczekiwań
Raz w górę, raz w dół
Rekord w PZU Życie
Rekordowy spadek cen domów
Rząd kończy z kominówką
Siemens przeżarty korupcją
Szwajcarska pięść
Słowacja żegna koronę
URE zgadza się na droższe listy
Winiety znikną
Więcej podatku na organizacje
Wzrost Bauera w Polsce
Zniknie nazwa CU
Świecie w górę
Zamów abonament