Legia kusi kibiców, oni nie kupują
Napój energetyczny, zeszyty szkolne, beciki dla dzieci i inne gadżety wypuścił KP Legia na rynek. Wielu kibiców bojkotuje jednak klubowe pamiątki...
Sprzedaż gadżetów z klubowym logo na wyłączność – to miało być jedno z głównych źródeł dochodów KP Legia po przejęciu klubu przez Grupę ITI. Niedługo po przejęciu stołecznego zespołu włodarze KP zaczęli zastanawiać się, jak zmienić klubowy herb, by mieć go na wyłączność (prawa do starego logo ma CWKS Legia) i jednocześnie by był akceptowany przez kibiców. W końcu zapadła decyzja – pierwsze historyczne godło Legii, czyli biała „eLka” na czarnej tarczy. Teraz... jest to jeden z głównych powodów protestu fanów.
Przy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta