Dżinsy w salonie skrajnego minimalisty
Marka Calvin Klein ma 40 lat. Jej początki to nobilitacja odzieży dżinsowej. Dzisiaj stała się powszechniejsza. Kojarzy się z zegarkami i wyzwolonymi reklamami perfum i bielizny
Slipki męskie z charakterystyczną szeroką gumą, oczywiście z nadrukiem „Calvin Klein”, wyciągniętą nad spodnie, w latach 90. były przedmiotem pożądania polskich nastolatków.
Taki sposób ich noszenia rozpropagowali zwłaszcza raperzy – Marky Mark (właściwie Mark Wahlberg, który prawdziwą karierę zrobił dopiero później jako aktor) był twarzą jednej z wielkich kampanii Calvina Kleina, które taki styl upowszechniły wśród młodzieży. Z kolei męską klientelę podbijały plakaty z wizerunkiem Kate Moss, do dzisiaj jednej z ulubionych modelek tej marki.
Calvin Klein to jednak nie tylko szeroka guma – już pod koniec lat 70. firma zaczyna propagować bokserki – ale nie jako luźne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta