Dobry wizerunek, czyli sposób na kryzysową wiosnę
Czym można konkurować w kryzysie, gdy nawet gotowość do obniżenia prowizji nie zwiększa liczby klientów? Właśnie wyjątkowo dobrym traktowaniem tych, którzy się zgłoszą, czyli po prostu świadczeniem kompleksowej usługi.
Zainwestuj w swój wizerunek na wiosnę – mniej więcej takim hasłem reklamuje się... jeden z outletów, chcąc namówić klientów, aby zostawili właśnie w jego sklepach pieniądze. Podobną strategię przyjęli niektórzy pośrednicy w obrocie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta