Jak skutecznie promować region
Długoterminowa strategia, a nie przypadkowe imprezy – tak miasta walczą dziś o turystów i inwestorów
„Rz” jako pierwsza ujawnia listę projektów marketingowych miast i regionów, które uzyskały nominacje do głównej nagrody w konkursie Złote Formaty organizowanym przez Grupę Ströer. Rozstrzygnięcie 22 kwietnia. Do wygrania m.in. pięć ogólnopolskich kampanii reklamowych.
W tym roku 91 miast i regionów zgłosiło 182 projekty. – Praktycznie nie było wśród nich przypadkowych – mówi „Rz” Anna Proszowska-Sala, dyrektor festiwalu. Cieszy ją, że zaczyna się odchodzić od organizacji przypadkowych imprez, takich jak święta miast.
A juror Paweł Niziński, dyrektor kreatywny agencji Good Brand, dodaje: – Nareszcie zaczyna się myśleć o miastach i regionach jako o markach w dojrzalszy,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta