Afryka czaruje
Sobota udowodniła, że bardziej niż weterani rocka czy młode produkty mody indie podnieca warszawiaków muzyka nowoczesna i eklektyczna. Nigeryjka Nneka bez większych problemów pokonała grupy Asia i The Subways. Frekwencyjnie, ale przede wszystkim artystycznie
To było dla mnie szokujące – podsumowała swój sobotni występ Nneka. Dla publiczności najwyraźniej też. Przez cały koncert w Palladium między sceną a widownią dosłownie iskrzyło. Nieporównywalnie bardziej niż na odbywających się niemal równolegle koncertach w Proximie i Stodole.
Prawda uwiera
Już pierwsze takty otwierającej wieczór, leniwej improwizacji brazylijskiego gitarzysty wywołały euforię, która osiągnęła szczyt, gdy Nneka pojawiła się na scenie wraz z pierwszymi taktami „Wake Up”. Rootsowa pulsacja, głównie za sprawą obsługującego instrumenty klawiszowe Jamajczyka, była doskonałą pobudką. Następujący po niej „Walking“ porównać można tylko z kalorycznym śniadaniem, które dostarczyło...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta