Zasadnicze elementy najlepiej zmieścić na jednej stronie
Przygotowując ofertę, skoncentrujmy się na zasadniczych elementach oraz używajmy powszechnie obowiązujących terminów
Oferta powinna wyraźnie wskazywać dwie strony. To znaczy zawierać oznaczenie oferenta, jego nazwę, dokładny adres oraz analogiczne dane oblata. Jeżeli wiemy, kto w danej firmie odpowiada za analizę ofert, możemy ją dodatkowo zaadresować imiennie. Dokumentowi powinniśmy nadać numer, który ułatwi nam prowadzenie późniejszej korespondencji z kontrahentem. Można prosić o powołanie się na niego przy udzieleniu odpowiedzi.
Grzecznie i konkretnie
Oferta jest jednym z listów handlowych. W związku z tym jak każdy list powinna zaczynać się krótkim zwrotem grzecznościowym. Później możemy w dwóch lub trzech zdaniach zaprezentować nasze przedsiębiorstwo (oczywiście jeżeli wysyłamy ofertę do firmy, która nas nie zna).
Warto poinformować o tym, jak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta