Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zasadnicze elementy najlepiej zmieścić na jednej stronie

12 maja 2009 | Dobra firma | Michał Kołtuniak

Przygotowując ofertę, skoncentrujmy się na zasadniczych elementach oraz używajmy powszechnie obowiązujących terminów

Oferta powinna wyraźnie wskazywać dwie strony. To znaczy zawierać oznaczenie oferenta, jego nazwę, dokładny adres oraz analogiczne dane oblata. Jeżeli wiemy, kto w danej firmie odpowiada za analizę ofert, możemy ją dodatkowo zaadresować imiennie. Dokumentowi powinniśmy nadać numer, który ułatwi nam prowadzenie późniejszej korespondencji z kontrahentem. Można prosić o powołanie się na niego przy udzieleniu odpowiedzi.

Grzecznie i konkretnie

Oferta jest jednym z listów handlowych. W związku z tym jak każdy list powinna zaczynać się krótkim zwrotem grzecznościowym. Później możemy w dwóch lub trzech zdaniach zaprezentować nasze przedsiębiorstwo (oczywiście jeżeli wysyłamy ofertę do firmy, która nas nie zna).

Warto poinformować o tym, jak...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8315

Spis treści
Zamów abonament