Czarny kwartał firm odzieżowych
W branżę bije spadek sprzedaży. Firmy ratują się wyprzedażami. Jednak ogłaszane w tym tygodniu wyniki za pierwszy kwartał na pewno będą słabe
Polskie firmy odzieżowe w ostatnich latach rozwijały się bardzo szybko nie tylko w kraju, ale także na wielu rynkach zagranicznych. Ten rok jednak będzie bardzo trudny – nawet 40 proc. Polaków zaczęło oszczędzać na zakupach odzieży.
Firmy próbują minimalizować skutki decyzji klientów np. coraz to nowymi wyprzedażami. Ale obniżki nie mogą trwać wiecznie, mają też fatalny wpływ na wynik netto. Dodatkowo osłabienie złotego wobec euro spowodowało realny wzrost czynszów, które płacone są...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta