Internet i kina opierają się kryzysowi
Tegoroczne wydatki firm na reklamę spadną – prognozuje dom mediowy Starlink. Jeszcze w lutym firma zapowiadała niewielki wzrost rynku
– Nie ma wątpliwości, że branża reklamowa zakończy ten rok na minusie. Podawanie precyzyjnych szacunków jest jednak niezwykle trudne, biorąc pod uwagę chociażby to, że najpoważniejsi ekonomiści w Polsce nie są w stanie podać spójnych szacunków tegorocznego PKB – komentuje w najnowszym raporcie o rynku reklamy Lidia Kacprzycka, dyrektor generalna domu mediowego Starlink....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta