Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Żywiec stawia na piwo w plastiku

04 lipca 2009 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Producenci piwa. Polski rynek piwa podzieliły między siebie globalne koncerny. Największe udziały ma Kompania Piwowarska należąca do SABMiller.
źródło: Rzeczpospolita
Producenci piwa. Polski rynek piwa podzieliły między siebie globalne koncerny. Największe udziały ma Kompania Piwowarska należąca do SABMiller.

Browary szukają sposobów na zwiększenie sprzedaży. Wicelider rynku wprowadza piwo w plastikowych butelkach. Po Warce przyszła pora na Tatrę

W giełdowej grupie Żywiec wierzą, że markowe piwa w plastikowych butelkach pozwolą im zwiększyć sprzedaż w trudnych dla branży czasach. Od początku tego roku popyt na piwo w Polsce zmniejszył się o niemal 10 proc. Oprócz podwyżki cen branży nie sprzyja duże nasycenie rynku. Więcej piwa niż Polacy piją już tylko Niemcy i Czesi.

Od półtora miesiąca należący do Heinekena Żywiec sprzedaje Warkę w plastikowej butelce. Teraz, w takim samym opakowaniu, do sklepów zacznie wkraczać tatra. – Warka w nowej butelce sprzedaje się lepiej, niż zakładaliśmy, dlatego musieliśmy zwiększyć jej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8361

Spis treści
Zamów abonament