Żywiec stawia na piwo w plastiku
Browary szukają sposobów na zwiększenie sprzedaży. Wicelider rynku wprowadza piwo w plastikowych butelkach. Po Warce przyszła pora na Tatrę
W giełdowej grupie Żywiec wierzą, że markowe piwa w plastikowych butelkach pozwolą im zwiększyć sprzedaż w trudnych dla branży czasach. Od początku tego roku popyt na piwo w Polsce zmniejszył się o niemal 10 proc. Oprócz podwyżki cen branży nie sprzyja duże nasycenie rynku. Więcej piwa niż Polacy piją już tylko Niemcy i Czesi.
Od półtora miesiąca należący do Heinekena Żywiec sprzedaje Warkę w plastikowej butelce. Teraz, w takim samym opakowaniu, do sklepów zacznie wkraczać tatra. – Warka w nowej butelce sprzedaje się lepiej, niż zakładaliśmy, dlatego musieliśmy zwiększyć jej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta