Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Potrzebna strategia i promocja gospodarki

04 lipca 2009 | Ekonomia | Jeremi Jędrzejkowski
źródło: Rzeczpospolita

Firmy wstrzymują się z decyzjami o inwestycjach. To skutek wyhamowania światowych gospodarek na skalę nienotowaną od lat. Dla Polski oznacza to m.in. spadek napływu inwestorów zagranicznych.

Największe przedsięwzięcia, które dotąd lokowali u nas, związane były z działalnością produkcyjną, w większości nastawioną na eksport. Tymczasem recesja u odbiorców naszych towarów sprawia, że nowe projekty są zamrażane.

Już na początku roku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8361

Spis treści
Zamów abonament