Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Łódź rozdaje środki na promocję firm

13 lipca 2009 | Gazeta prawa i podatków | Michał Kołtuniak

Zwrot połowy kosztów związanych z udziałem w międzynarodowych targach lub misjach zagranicznych może otrzymać firma, która chce się promować i złoży w odpowiednim czasie wniosek o dofinansowanie. Taką szansę mają małe i średnie przedsiębiorstwa działające na terenie regionu łódzkiego.

Wszystko za sprawą konkursu do działania 3.2 „Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw” programu regionalnego.

Zgodnie z harmonogramem nabór wniosków ma się rozpocząć 27 lipca. Udział w takiej imprezie powinien być jak najbardziej aktywny, czyli wiązać się z nawiązaniem nowych kontaktów i zwiększeniem sprzedaży. Jest to bowiem jedno z kryteriów decydujących o ilości punktów, jakie otrzyma wniosek. Przykładowo maksymalną ich liczbę, czyli 12, otrzyma firma, która założy, że dzięki udziałowi w targach lub misji jej sprzedaż wzrośnie o ponad 20 proc. Oceniana będzie również renoma takiej imprezy oraz jej powiązanie tematyczne z działalnością firmy. Za przyjmowanie wniosków odpowiada Centrum Obsługi Przedsiębiorcy.

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Brak okładki

Wydanie: 8368

Spis treści
Zamów abonament