Strateg od soków
Prezes spółki Agros Nova. Szansę na dalszy rozwój swojej firmy widzi głównie na rynku dań gotowych i przetworów. Dlatego inwestuje w markę Łowicz
37-letni prezes Agros Novej ma sprecyzowane plany na przyszłość. Chce, aby w ciągu kilku lat należący do niej Łowicz był jedną z największych marek żywnościowych w Polsce.
Od ponad dwóch lat z tym znakiem kupić można już nie tylko najpopularniejsze w naszym kraju dżemy, ale także dania gotowe. W ubiegłym roku dołączyły do nich także mrożonki. Rok temu w rozmowie z „Rz” Robert Niewiadomski powiedział, że w 2011 r. to właśnie dania gotowe i tradycyjne przetwory – a nie soki i napoje – będą miały największe udziały...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta