Stock dystansuje konkurentów
Zmiana lidera na rynku wódki. Dobra marka przynosi zyski
– Od stycznia 2009 r. nasza sprzedaż zwiększyła się o ok. 80 proc. Zakładamy, że taką dynamikę osiągniemy także w ciągu całego roku – cieszy się Marek Malinowski, prezes firmy Stock Polska, będącej częścią Stock Spirits, czołowego producenta alkoholi w Europie Centralnej. W 2009 r. przychody firmy powinny wynieść ok. 550 mln zł. W 2008 r. przekroczyły nieco 300 mln zł.
Stock Polska idzie jak burza, mimo że w Polsce, m.in. z powodu podwyżki akcyzy, spada popyt na wódkę. Szacuje się, że w pierwszym półroczu zmniejszył się on o ponad 10 proc. – Według firmy Nielsen w połowie tego roku wysunęliśmy się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
