Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rynek reklamowy w USA ustabilizuje się w 2010 roku

17 października 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Najlepiej w tym roku wypadną niektóre formy reklam w sieci. A najwięcej stracą gazety.
źródło: Rzeczpospolita
Najlepiej w tym roku wypadną niektóre formy reklam w sieci. A najwięcej stracą gazety.

W tym roku amerykański rynek reklamy skurczy się o 15,4 proc., do 162,1 mld dol., ale w przyszłym przestanie się kurczyć.

Wzrost będzie wtedy wprawdzie śladowy, bo o 0,2 proc., ale już nie ma mowy o spadkach – podał serwis Warc News za firmą Magna wchodzącą w skład reklamowej grupy Interpublic Group. W ciągu pięciu lat średnioroczna stopa wzrostu (CAGR) rynku reklamy w USA ma być dodatnia i wynosić 1,5 proc.

W samym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8450

Spis treści
Zamów abonament