Rynek reklamowy w USA ustabilizuje się w 2010 roku
W tym roku amerykański rynek reklamy skurczy się o 15,4 proc., do 162,1 mld dol., ale w przyszłym przestanie się kurczyć.
Wzrost będzie wtedy wprawdzie śladowy, bo o 0,2 proc., ale już nie ma mowy o spadkach – podał serwis Warc News za firmą Magna wchodzącą w skład reklamowej grupy Interpublic Group. W ciągu pięciu lat średnioroczna stopa wzrostu (CAGR) rynku reklamy w USA ma być dodatnia i wynosić 1,5 proc.
W samym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta