Rosną wydatki Polaków na ekożywność
W 2009 r. będą o ok. 20 proc. wyższe niż rok temu – szacują firmy i przygotowują się na dalszy wzrost
– Na rynku żywności ekologicznej nie widać skutków kryzysu – uważa Artur Tymiński, wiceprezes Symbio, czołowego producenta ekożywności w Polsce notowanego na NewConnect. W ciągu trzech kwartałów 2009 r. firma ta zwiększyła przychody o 24 proc.
– Obecnie nasza sprzedaż jest o niemal 100 proc. wyższa niż na początku tego roku – mówi Robert Saluda, prezes mleczarni EkoŁukta, która weszła na rynek żywności ekologicznej na przełomie 2008 i 2009 r. Wyjaśnia, że wzrost sprzedaży to nie tylko efekt pojawienia się produktów firmy w kolejnych sieciach handlowych, ale także...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta