Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kiedy sieć prześcignie gazety?

09 grudnia 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wydatki na reklamę
źródło: Rzeczpospolita
Wydatki na reklamę

W 2010 r. rynek reklamy zacznie wracać do równowagi. Odporny na kryzys Internet globalnie może za kilka lat przynosić większe wpływy reklamowe niż gazety

Jedynym medium, jakie na rynku reklamy opiera się kryzysowi, jest wciąż Internet. Według analityków ZenithOptimedia Group (ZOG) z czasem prześcignie on gazety pod względem udziałów w tym rynku i w połowie przyszłej dekady stanie się drugim co do wielkości (po telewizji) medium reklamowym na świecie.

W tym roku wpływy reklamowe tego medium wyniosą na świecie 54,1 mld dol., ale w 2012 roku będzie to już 77,5...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8494

Spis treści

Kariera i Biznes

Zamów abonament