Sportowa kumulacja pomoże sprzedaży telewizorów
Producenci i sieci sklepów z elektroniką z powodu olimpiady oraz mundialu liczą na wzrost sprzedaży nawet o 15 proc.
Tego typu imprezy mają dobry wpływ na sprzedaż telewizorów, przy ich okazji sprzedaż rośnie 10 – 15 proc. W tym roku dodatkowo liczymy na debiut technologii 3D, kilka transmisji meczów z mundialu w RPA będzie też transmitowanych w tym systemie – dodaje Ireneusz Smaga, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu LG Electronics Polska.
Także inni producenci liczą na większe obroty. – Duże...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta