Motopanika w Stanach
Właściciele samochodów koncernu Toyota boją się wsiadać do swoich aut
W niedzielę ruszyła w Stanach Zjednoczonych wielka kampania reklamowa Toyoty, która ma poprawić wizerunek firmy, nadszarpnięty usterką pedału gazu w jej pojazdach. Fabryczna wada miała doprowadzić już do kilku tysięcy wypadków.
Akcja marketingowa ma przypomnieć ponad 50-letnią historię Toyoty w Ameryce, która produkuje „bezpieczne, niezawodne, wysokiej klasy samochody”.
Tymczasem czarne chmury, które zebrały się nad japońskim koncernem, nie mogą się rozproszyć. W weekend amerykańska prasa spekulowała, że producent wkrótce wezwie do bezpłatnej naprawy posiadaczy toyoty prius. Właściciele niezwykle popularnej hybrydy – to czwarty pod względem wielkości sprzedaży model Toyoty w USA – zgłaszali bowiem, że na gorszych drogach pojawia się problem z hamulcami, które przez chwilę w ogóle nie reagują....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta