Rynek reklamy znów znalazł się pod kreską
Wydatki reklamowe spadły w I kw. o kilka procent – twierdzą analitycy
Lekkie zwyżki wpływów reklamowych w I kwartale zdaniem analityków odnotowały tylko branża telewizyjna i Internet. Dwucyfrowe spadki przychodów reklamowych w pozostałych mediach przełożyły się na to, że cały rynek reklamy w Polsce po I kwartale skurczył się w porównaniu z tym samym okresem 2009 r.
Rynek w dołku
Analitycy domów maklerskich, z którymi rozmawiała „Rz” (DI BRE, Ipopema Securities, DM IDM i KBC Securities), szacowali, że spadek ten mógł wynieść od -2 proc. do -5 proc.
– Wstępne wyniki, jakie podał TVN, dają bardzo dobry obraz rynku reklamy telewizyjnej w I kwartale. Spadek całego rynku szacujemy na ok. 2 proc. Ale może drugi kwartał przyniesie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta