Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rynek reklamy znów znalazł się pod kreską

11 maja 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Główne źródło przychodów mediowych spółek – rynek reklamy – wciąż się kurczy. TVN pomogły zwiększyć przychody rosnące segmenty reklamowe w telewizji i sieci oraz platforma „n”.
źródło: Rzeczpospolita
Główne źródło przychodów mediowych spółek – rynek reklamy – wciąż się kurczy. TVN pomogły zwiększyć przychody rosnące segmenty reklamowe w telewizji i sieci oraz platforma „n”.

Wydatki reklamowe spadły w I kw. o kilka procent – twierdzą analitycy

Lekkie zwyżki wpływów reklamowych w I kwartale zdaniem analityków odnotowały tylko branża telewizyjna i Internet. Dwucyfrowe spadki przychodów reklamowych w pozostałych mediach przełożyły się na to, że cały rynek reklamy w Polsce po I kwartale skurczył się w porównaniu z tym samym okresem 2009 r.

Rynek w dołku

Analitycy domów maklerskich, z którymi rozmawiała „Rz” (DI BRE, Ipopema Securities, DM IDM i KBC Securities), szacowali, że spadek ten mógł wynieść od -2 proc. do -5 proc.

– Wstępne wyniki, jakie podał TVN, dają bardzo dobry obraz rynku reklamy telewizyjnej w I kwartale. Spadek całego rynku szacujemy na ok. 2 proc. Ale może drugi kwartał przyniesie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8619

Spis treści
Zamów abonament