Kocham papierowe gazety
Media muszą zdecydować, czym chcą się stać w przyszłości – mówi szef agencji Leo Burnett
Nie ma pan wrażenia, że w czasach marketingu szeptanego i wirusowego granica między reklamą i rzeczywistością zaczyna się zacierać i że za jakiś czas będziemy żyli jak w „Truman show”?
Tom Bernardin: Nie wiem, czy zaszliśmy już aż tak daleko, ale za jakiś czas – kto wie. Myślę, że świat zmienia się w dobrym kierunku i że branża reklamowa, której cechą jest kreatywność, na tym zyskuje. Wszystkie te technologie są nowymi sposobami komunikacji, które pozwalają nam lepiej wykonywać swoją pracę. Staramy się zrozumieć zachowania ludzi i potem – podejmując wiele twórczych działań – angażować ich w to, co prezentują sobą marki. To kreatywność jest klejem, który spaja wszystkie rodzaje wykorzystywanych przez nas technologii. Wpływanie na ludzkie zachowania w twórczy sposób jest bardzo ekscytujące.
Myśli pan, że te nowe formy zniszczą reklamę w tradycyjnych mediach?
Media będą teraz bardzo szybko ewoluować, a nic nie będzie ewoluowało szybciej od prasy. Pozytywne jest to, że to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta