Kreowanie wizerunku miast
Marketing terytorialny prężnie się rozwija w Polsce i na świecie. Miasta i regiony uczą się traktować tę dziedzinę wiedzy jako konieczny element i warunek swojego rozwoju
Samorządowcy interesują się studiami z marketingu terytorialnego. Nie wystarczają im już szkolenia, konferencje i seminaria poświęcone tej tematyce, których na rynku nie brakuje. Jednak oferta uczelni jest na razie uboga, zaledwie w kilku można się zapisać na tego typu studia podyplomowe.
– Tematyka marketingu miast jest ciągle mało znana, niemniej badania pokazują, że świadomość zwiększa się dość szybko. Coraz częściej widać citylighty, banery reklamujące duże miasta. Prezydenci miast, wojewodowie zaczynają zauważać, że marketing jest ważną dziedziną zarządzania – mówi Barbara Całka, rzeczniczka Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.
Studia o tej tematyce przygotowują słuchaczy do pracy w instytucjach zajmujących się kreowaniem i zarządzaniem wizerunkiem miast i regionów. Skierowane są do pracowników instytucji samorządu terytorialnego odpowiadających za promocję miast i regionów, urzędów administracji centralnej, przedstawicieli lokalnych i regionalnych organizacji turystycznych, agencji rozwoju terytorialnego, specjalnych stref ekonomicznych, organizacji zrzeszających branżę turystyczną, do przedstawicieli agencji PR, marketingowych, reklamowych, eventowych, które realizują projekty promocyjne miast i regionów, a także wszystkich zainteresowanych tego typu tematyką. Ale nie tylko.
– W grupie studentów pierwszej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta