TVP liczy na mundial
Publiczny nadawca liczy, że po raz pierwszy mistrzostwa przyniosą mu zyski
Mundial rusza za dwa i pół tygodnia, ale na stronie Biura Reklamy TVP zdjęcia Cristiano Ronaldo, Wayne’a Rooneya i Ikera Casillasa zachęcają do kupowania reklam towarzyszących relacjom z RPA już od początku maja. Zbigniew Badziak, dyrektor Biura Reklamy TVP, jest zadowolony z tego, jak idzie sprzedaż reklam, mimo że do RPA nie pojedzie polska reprezentacja, co zawsze rozpala wyobraźnię i kibiców, i reklamodawców. – Mogliśmy mieć obawy w związku z tym, że Polacy w tych mistrzostwach nie zagrają. Te obawy dawno się jednak rozwiały, bo wpływy ze sprzedaży reklam już przekroczyły poziom, jaki udało nam się osiągnąć w 2006 roku, kiedy Polacy udział w mistrzostwach brali – mówi.
Według Nielsen Audience Measurement cennikowe wpływy z reklam nadanych wokół relacji z mundialu w 2006 r. przyniosły TVP ponad 38 mln zł, a...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta