Budowa drugiej linii na smyczy
Zakreślacze, kubki, koszulki i smycze – tak ZTM planuje promować budowę II linii metra. – To pieniądze wyrzucone w błoto – twierdzą spece od reklamy.
Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił przetarg na wykonanie gadżetów promujących budowę centralnego odcinka II linii metra. Wśród nich znajdzie się 1500 pięciokolorowych zakreślaczy, 2 tys. bloczków reklamowych, 1200 kubków, po 2400 smyczy i zeszytów.
Każdy z nich ma zawierać logo ZTM oraz napisy „Unia Europejska. Infrastruktura i środowisko” i „Budowa centralnego odcinka II linii metra”.
Planowane jest też uszycie tysiąca koszulek polo (po 500 męskich i damskich) z wyhaftowanym logo budowy. Tylko po co?
Koszulki zwrócą uwagę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta