Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tesco zawalczy w Polsce o klientów w Internecie

22 września 2010 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Na rozwijający się rynek wchodzi Tesco. Firma jest potentatem w tradycyjnym handlu, a w sieci ma już sporo konkurentów.
źródło: Rzeczpospolita
Na rozwijający się rynek wchodzi Tesco. Firma jest potentatem w tradycyjnym handlu, a w sieci ma już sporo konkurentów.

Brytyjska sieć w przyszłym roku uruchomi w naszym kraju e-sklep

– W przyszłym roku najpierw uruchomimy sklep internetowy w Polsce, a następnie w Czechach i Chinach. Chcemy się w tym kanale rozwijać także w innych krajach – mówił dziennikowi „Financial Times” Philip Clark, który w marcu przyszłego roku obejmie posadę prezesa Tesco.

Brytyjska sieć z 9,3 mld zł przychodów w 2009 r. jest wiceliderem polskiego rynku handlowego, za Biedronką. Choć ma już ponad 340 sklepów, to jednak od lat twierdziła, że na uruchomienie sprzedaży w Internecie jest za wcześnie. Moda na robienie zakupów spożywczych w sieci dopiero się zaczyna i dotyczy tylko największych miast, a dla firm...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8733

Spis treści
Zamów abonament