Tesco zawalczy w Polsce o klientów w Internecie
Brytyjska sieć w przyszłym roku uruchomi w naszym kraju e-sklep
– W przyszłym roku najpierw uruchomimy sklep internetowy w Polsce, a następnie w Czechach i Chinach. Chcemy się w tym kanale rozwijać także w innych krajach – mówił dziennikowi „Financial Times” Philip Clark, który w marcu przyszłego roku obejmie posadę prezesa Tesco.
Brytyjska sieć z 9,3 mld zł przychodów w 2009 r. jest wiceliderem polskiego rynku handlowego, za Biedronką. Choć ma już ponad 340 sklepów, to jednak od lat twierdziła, że na uruchomienie sprzedaży w Internecie jest za wcześnie. Moda na robienie zakupów spożywczych w sieci dopiero się zaczyna i dotyczy tylko największych miast, a dla firm...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta