Zakazać reklamowania prostytucji?
Hiszpańskie media nie chcą zrezygnować z lukratywnych ogłoszeń. Rząd straszy je sankcjami
Partie reprezentowane w hiszpańskich Kortezach próbują osiągnąć kompromis w sprawie ewentualnych sankcji dla mediów przyjmujących reklamy od agencji towarzyskich. Karom sprzeciwiali się dotąd nawet rządzący socjaliści, choć na ustawowe uregulowanie tej kwestii naciska Ministerstwo ds. Równości.
Socjaliści wciąż mają nadzieję, że walczące o prawa kobiet media same wyrzekną się tego rodzaju reklam. Parlament wezwał jednak do tego już trzy lata temu i nie przyniosło to żadnych rezultatów. Zajmująca się tą sprawą komisja obliczyła, że rynek erotycznych ogłoszeń prasowych wart jest w Hiszpanii 40 mln...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta