Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zakazać reklamowania prostytucji?

22 września 2010 | Świat | Małgorzata Tryc-Ostrowska Katarzyna Zuchowicz

Hiszpańskie media nie chcą zrezygnować z lukratywnych ogłoszeń. Rząd straszy je sankcjami

Partie reprezentowane w hiszpańskich Kortezach próbują osiągnąć kompromis w sprawie ewentualnych sankcji dla mediów przyjmujących reklamy od agencji towarzyskich. Karom sprzeciwiali się dotąd nawet rządzący socjaliści, choć na ustawowe uregulowanie tej kwestii naciska Ministerstwo ds. Równości.

Socjaliści wciąż mają nadzieję, że walczące o prawa kobiet media same wyrzekną się tego rodzaju reklam. Parlament wezwał jednak do tego już trzy lata temu i nie przyniosło to żadnych rezultatów. Zajmująca się tą sprawą komisja obliczyła, że rynek erotycznych ogłoszeń prasowych wart jest w Hiszpanii 40 mln...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8733

Spis treści
Zamów abonament