Widzowie wierni, stacje zadowolone
Mimo jesiennych nowości najwięcej widzów gromadzą kontynuacje znanych show i seriali
Trzy pierwsze odcinki nowego serialu Polsatu „Szpilki na Giewoncie” obejrzało średnio 2,7 mln widzów. To o ponad milion więcej, niż stacja miała w tym paśmie (czwartek, godz. 22) przed rokiem. I więcej, niż gromadzą propozycje konkurencji w tym czasie. „Szpilki na Giewoncie” to historia młodej kobiety z wielkiego miasta, która zostaje „zesłana” do oddziału swojej firmy w Zakopanem.
Po trzech tygodniach emisji porównywalną widownię gromadzi inny debiut Polsatu – „Ludzie Chudego”, komediowy serial wzorowany na hiszpańskim formacie. W tytułowej roli Cezary Żak.
Satysfakcji z wyników nowych seriali nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta