Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Producenci agd muszą edukować

05 października 2010 | Dobra firma | Zofia Jóźwiak

Firmy wprowadzające do Polski elektoronikę mogą zlecić komu innemu prowadzenie kampanii społecznych

Czy publiczne kampanie edukacyjne, do których przeprowadzania zobowiązane zostały firmy wprowadzające sprzęt elektroniczny, muszą być przeprowadzane samodzielnie przez ten podmiot, czy też mogą zostać zlecone innym przedsiębiorcom, np. zakładom przetwarzania, które nie są organizacjami odzysku? – pyta producentka podlegających przepisom sprzętów.

Przepisy w tym zakresie nie są do końca jednoznaczne. Artykuł 23a ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (DzU z 2005 r. nr 180, poz. 1495 ze zm.) mówi, iż obowiązek ten może być według wyboru wprowadzającego sprzęt wykonywany samodzielnie lub za pośrednictwem organizacji odzysku sprzętu elektrycznego i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8744

Spis treści
Zamów abonament