Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie zawsze wiemy, co kupiliśmy

17 lutego 2011 | Moje pieniądze | Regina Skibińska
Więcej szkód powodziowych, dlatego więcej skarg na towarzystwa
autor zdjęcia: Piotr Guzik
źródło: Fotorzepa
Więcej szkód powodziowych, dlatego więcej skarg na towarzystwa

Klienci najczęściej mają kłopoty z samochodowym OC. W ubiegłym roku było też dużo narzekań na odmowę wypłaty odszkodowania po powodzi

Rzecznik ubezpieczonych podsumował skargi, które wpłynęły do niego w 2010 r. Łącznie było ich 11 947, o ponad 3 tys. więcej niż w 2009 r.

Najwięcej niezadowolonych (nie w liczbach bezwzględnych, lecz proporcjonalnie do liczby sprzedanych polis) jest wśród klientów Link4. Do rzecznika wpłynęło 530 skarg na to towarzystwo (udział ubezpieczyciela w rynku wynosi 1,028 proc.).

Często do rzecznika zgłaszali się też klienci Warty, MTU Mojego Towarzystwa Ubezpieczeń, Generali, Generali Życie, Avivy, HDI Asekuracji, PTU, PZU Życie, TU na Życie Compensa, TU na Życie Cardif Polska, Axa Życie. Najwięcej skarg, aż 2142, wpłynęło na PZU. Jednak biorąc pod uwagę duży udział tego towarzystwa w rynku, wypada...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8855

Spis treści
Zamów abonament