Telewizyjne rozdroże
Telekomunikacja | Zmiany w płatnej telewizji utrudniają telekomom decyzje, w co inwestować. URSZULA ZIELIŃSKA
Za granicą to trend. A w Polsce mamy jeden przykład kapitałowego mariażu sieci komórkowej i płatnej telewizji: kilka lat temu Polsat kupił sieć Plus. Skąd taka cisza na wizji?
Potencjał w sieci
8 mld zł wart będzie w tym roku polski rynek płatnej telewizji: platform satelitarnych, kablowych i internetowych – uważa firma doradcza Audytel. To oznacza wzrost rok do roku o prawie 2 proc., co dla branży pozostającej – jak mówi Grzegorz Bernatek, główny analityk rynku TMT w Audytelu – w trendzie bocznym jest zmianą zauważalną.
Dla inwestorów uważających, że warto mieć w portfelu udziały firm świadczących usługi abonamentowe gospodarstwom domowym, to dobry prognostyk. Jest jednak jedno ale, podzielone są opinie, czy i w jakim tempie zmieniać się będzie sposób konsumpcji telewizji. To pytanie rodzi zaś kolejne: czy aby na pewno warto inwestować w firmy, których gros...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta