Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowe technologie wspierają ubezpieczycieli i klientów

03 kwietnia 2018 | Rzeczpospolita Cyfrowa
źródło: materiały prasowe

Agnieszka Antol | kierująca wydziałem rozwoju systemów likwidacji szkód w Warcie

Wykorzystanie aplikacji mobilnej do likwidacji szkód przyspiesza wypłatę odszkodowania oraz zapewnia klientowi możliwość sprawdzania na bieżąco, co dzieje się w jego sprawie.

Rz: Jak nowe technologie mogą pomóc w likwidacji szkód? Jak ubezpieczyciele je wykorzystują?

Agnieszka Antol: Z naszych obserwacji wynika, że nowe technologie zwiększają satysfakcję klientów. Oferujemy im rozwiązania, które z jednej strony są proste i użyteczne, a z drugiej mają wpływ na przyspieszenie procesu likwidacji szkody. Wiemy, że tego oczekują od nas klienci.

Co proponuje Warta?

Proces likwidacji szkód jest bardzo złożony. Składa się na niego wiele rozwiązań, z których znacząca większość nie jest widoczna dla klienta, a ma wielki udział w szybko i przyjaźnie rozwiązanej sprawie. Nowoczesny system likwidacyjny, innowacyjne narzędzia dla rzeczoznawców i osób analizujących sprawy klientów mają niebagatelny wpływ na zadowolenie klienta....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11017

Wydanie: 11017

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament