Nowe technologie wspierają ubezpieczycieli i klientów
Agnieszka Antol | kierująca wydziałem rozwoju systemów likwidacji szkód w Warcie
Wykorzystanie aplikacji mobilnej do likwidacji szkód przyspiesza wypłatę odszkodowania oraz zapewnia klientowi możliwość sprawdzania na bieżąco, co dzieje się w jego sprawie.
Rz: Jak nowe technologie mogą pomóc w likwidacji szkód? Jak ubezpieczyciele je wykorzystują?
Agnieszka Antol: Z naszych obserwacji wynika, że nowe technologie zwiększają satysfakcję klientów. Oferujemy im rozwiązania, które z jednej strony są proste i użyteczne, a z drugiej mają wpływ na przyspieszenie procesu likwidacji szkody. Wiemy, że tego oczekują od nas klienci.
Co proponuje Warta?
Proces likwidacji szkód jest bardzo złożony. Składa się na niego wiele rozwiązań, z których znacząca większość nie jest widoczna dla klienta, a ma wielki udział w szybko i przyjaźnie rozwiązanej sprawie. Nowoczesny system likwidacyjny, innowacyjne narzędzia dla rzeczoznawców i osób analizujących sprawy klientów mają niebagatelny wpływ na zadowolenie klienta....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta