Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marketing 2.0 pomógł osiągnąć sukces sprzedaży

03 kwietnia 2018 | Rzeczpospolita Cyfrowa
źródło: materiały prasowe

Patrycja Kotecka | Dyrektor marketingu w Link4

Czy dziś ubezpieczenia sprzedaje się inaczej niż jeszcze dekadę temu?

Trudniej. Trzeba się przebić przez potok przeróżnych informacji, które spadają na przeciętnego człowieka. Nie wystarczy już tylko wyróżniać się na rynku, ale trzeba precyzyjnie docierać do potencjalnych klientów z informacją o atrakcyjnej ofercie. Temu służą nowoczesne narzędzia marketingowe.

Dlatego jako pionierzy na polskim rynku stosujemy np. tzw. inteligentny display, stworzony przez potentata, jakim jest Google. Display, wykorzystując informacje o użytkowniku, które on sam dobrowolnie udostępnia, dopasowuje się do niego. Nawet pod względem doboru słów i kolorystyki reklamy. Ma przyciągać uwagę ściśle wyselekcjonowanej grupy osób, które mogą być zainteresowane naszą ofertą.

Żeby jednak osiągnąć zamierzony efekt, trzeba działać z rozmachem. W dobie powszechnie dostępnego internetu oraz atakujących zewsząd reklam – w mediach elektronicznych, prasie i na outdoorach – sukces przynoszą przede wszystkim kampanie crossmediowe, a więc łączące kilka kanałów komunikacji.

Są też czynniki, które nie zmieniają się nie tylko od dekady, ale i od ponad 500 lat, gdy w Anglii wydrukowano pierwszą prasową reklamę. To pomysł, kreatywność, a także zrozumienie potrzeb klienta. Trzeba swoich klientów poznać, zrozumieć i po prostu polubić. Przedstawić im...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11017

Wydanie: 11017

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament