Giełda to sposób na promocję
Dla wielu spółek debiut giełdowy okazał się momentem przełomowym w promowaniu marki
– Idziemy na giełdę, bo to zapewni nam większy prestiż – mówi Janusz Schwark, prezes BSC Drukarni Opakowań zmierzającej na parkiet. Według niego wejście na GPW jest istotnym elementem promowania marki i zwiększy szanse spółki na wygraną w przetargach międzynarodowych.
– Podczas debiutu firma ukazuje się w dobrym towarzystwie, wśród innych spółek giełdowych obdarzonych zaufaniem inwestorów – mówi Paweł Niziński z GoodBrand Company, firmy doradztwa strategicznego. Jego zdaniem upublicznienie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta