Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Konsumentka mogła odstąpić od umowy

05 kwietnia 2011 | Prawo | Robert Horbaczewski

Jeśli naprawa sprzętu na podstawie gwarancji okazuje się bezskuteczna, klient może odstąpić od umowy, nawet jeśli brakuje w niej takiego zapisu

 

Mieszkanka Hrubieszowa (woj. lubelskie) kupiła w sklepie motoryzacyjnym skuter wraz z kaskiem i blokadą za  2777 zł. Skuter okazał się wadliwy. Trzykrotne naprawy nie dały rezultatu.

Kobieta  zażądała zwrotu pieniędzy, powołując się na niezgodność towaru z umową. Sprzedawca odmówił. Uznał, że skoro skorzystała z gwarancji, to odstąpienie od umowy jest niemożliwe.

Sąd Rejonowy w Hrubieszowie przyznał...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8895

Spis treści
Zamów abonament