Reklamy telewizyjne z coraz większą widownią
Tym zmianom sprzyja rosnąca liczba nowych kanałów telewizyjnych
Łączne cennikowe wpływy reklamowe siedmiu największych stacji telewizyjnych nadających naziemnie (TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2, TVP 3, TV 4 i TV Puls) wzrosły w I kw. 2011 r. tylko o 1,54 proc., do 2,26 mld zł – wynika z danych Nielsen Media Research. Polsat miał najwyższe wśród wszystkich stacji telewizyjnych wpływy w I kwartale 2011 roku – 663 mln zł (17,2 proc. więcej niż rok wcześniej w tym samym okresie), a plasujący się za nim kanał TVN miał przychody w wysokości 604,2 mln zł (o 0,8 proc. więcej niż rok wcześniej).
To wpływy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta