Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamy telewizyjne z coraz większą widownią

05 kwietnia 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wyniki największych stacji w I kwartale 2011 r.
źródło: Rzeczpospolita
Wyniki największych stacji w I kwartale 2011 r.

Tym zmianom sprzyja rosnąca liczba nowych kanałów telewizyjnych

Łączne cennikowe wpływy reklamowe siedmiu największych stacji telewizyjnych nadających naziemnie (TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2, TVP 3, TV 4 i TV Puls) wzrosły w I kw. 2011 r. tylko o 1,54 proc., do 2,26 mld zł – wynika z danych Nielsen Media Research.  Polsat miał najwyższe wśród wszystkich stacji telewizyjnych wpływy w I kwartale 2011 roku – 663 mln zł (17,2 proc. więcej niż rok wcześniej w tym  samym okresie), a plasujący się za nim kanał TVN miał przychody w wysokości 604,2 mln zł (o 0,8 proc. więcej niż rok wcześniej).

To wpływy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8895

Spis treści
Zamów abonament