Spadły wpływy firm fonograficznych
Globalnie wpływy wyniosły w 2010 roku 19,8 mld dol., o 7,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Liderem udziałów w rynku pozostaje Universal Music Group
Firma generuje 28,7 proc. wpływów firm fonograficznych ze sprzedaży muzyki (na tradycyjnych nośnikach oraz cyfrowych) branych pod uwagę w raporcie Music & Copyright opublikowanym przez Informa Telecoms & Media.
Drugie miejsce w tym zestawieniu z udziałem na poziomie 23 proc. (rok wcześniej było to 23,1 proc.) przypada Sony Music...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta