Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wykorzystanie zdjęcia w reklamie nie jest pracą

05 kwietnia 2011 | Prawo | Aleksandra Tarka

Wynagrodzenia za udostępnienie wizerunku małoletniego dziecka, które nie wykonywało żadnej pracy, nie jest przychodem z pracy ani z praw autorskich

Popularnym i opłacalnym sposobem zarobkowania dzieci jest reklama. Może ona przyjmować różne formy, co na gruncie prawa podatkowego wpływa na klasyfikację i sposób opodatkowania.

W jednej z interpretacji organ podatkowy uznał, że wynagrodzenie za samo korzystanie z wizerunku nie jest wynagrodzeniem za korzystanie z praw autorskich lub za rozporządzanie nimi. Prawo do wizerunku jest bowiem kategorią odrębną od...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8895

Spis treści
Zamów abonament