Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bez rewelacji na rynku reklamy

30 lipca 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Polski rynek reklamy w I półroczu 2011 roku
źródło: Rzeczpospolita
Polski rynek reklamy w I półroczu 2011 roku

Drugi kwartał nie przyniósł dobrych wieści. Nadal obniżane są prognozy wzrostu wydatków na media

Jak policzył dom mediowy MPG w swoim raporcie Media Market Scan, po I półroczu wydatki na reklamę wzrosły rok do roku o 8,5 proc., do 3,84 mld zł. To zaskakująco wysoka dynamika. – Tak duży wzrost spowodowany został obniżonymi na skutek katastrofy smoleńskiej wydatkami w kwietniu 2010 r. Przy założeniu nieobniżonego poziomu aktywności w tym okresie, wzrost rynku w I półroczu 2011 wyniósłby 5,4 proc. – podają eksperci z MPG.

Na reklamowym rynku wciąż nie widać jednak optymizmu. Weryfikowane po pierwszym kwartale w dół prognozy dla branży oraz niepokój o to, jak potoczy się walka USA z ogromnym zadłużeniem, zgasiły nadzieje...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8992

Spis treści
Zamów abonament