Opóźnione autostrady
Z 27 odcinków dróg, które mają być gotowe na Euro 2012, jedynie pięć powstaje zgodnie z harmonogramem – raportuje spółka PL.2012. Tylko jeden jest budowany szybciej od planu. Część tras nie będzie nawet przejezdna
Jak wynika z kluczowego dla przygotowań do mistrzostw Europy w piłce nożnej dokumentu – masterplanu spółki PL.2012, która jest odpowiedzialna za ten proces, część obiecanych przez rząd dróg na Euro 2012 może nie powstać. Zgodnie z harmonogramem prace idą m.in. na budowie autostrady A2 ze Świecka do Nowego Tomyśla, którą buduje Autostrada Wielkopolska, trasie A1 z Nowych Marz do Torunia, za powstanie której odpowiedzialna jest firma Gdańsk Transport Company, czy jednym z odcinków autostrady między Łodzią a Warszawą. A budowa węzła Stryków (skrzyżowanie tras A1 i A2) jako jedyna wyprzedza założony harmonogram.
Opóźniona krytycznie jest budowa m.in. czterech z ośmiu odcinków trasy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta