Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internet poszerza rynek telewizji

09 sierpnia 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Światowy rynek płatnej telewizji i różne źródła wpływów
źródło: Rzeczpospolita
Światowy rynek płatnej telewizji i różne źródła wpływów

W Europie najszybciej będzie teraz przybywać klientów telewizji nadawanej po łączach internetowych

W ciągu najbliższych pięciu lat na naszym kontynencie przybędzie aż 8,6 mln gospodarstw domowych korzystających z tzw. IPTV (Internet Protocol Television, czyli telewizji przesyłanej przez łącza internetowe). Tego typu usługa będzie najszybciej zdobywała nowych klientów. Jak szacuje firma analityczna Analysys Mason, w 2016 r. klientów IPTV na naszym kontynencie będzie już 28,42 mln, o 43,4 proc. więcej niż w tym roku. Cały rynek płatnej telewizji będzie rósł dużo wolniej: liczba klientów tej usługi, niezależnie od technologii, w jakiej jest dostarczana (platformy satelitarne, telewizje kablowe, IPTV), zwiększy się do 2016 roku o 12 proc. i sięgnie 185,2 mln. To nie wszystko. Coraz popularniejszą rozrywką oglądaną w telewizorach...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9000

Spis treści
Zamów abonament